Jakie istnieją typy stron, które warto mieć?

Portale internetowe zwykle zarabiają na reklamach wyświetlanych na stronie internetowej, wersjach subskrypcji lub kombinacji tych dwóch.
Nie wszystkie witryny istnieją dla Dwunastu najbardziej znanych rodzajów witryn, które można zobaczyć w Internecie. Chociaż różne kategorie pokrywają się, ogólnie każdy typ witryny ma określone cele do osiągnięcia i własny zestaw najlepszych praktyk. Która będzie twoja strona internetowa?

Witryny rozrywkowe w pewnym stopniu się pokrywają, ale witryny medialne chętniej zawierają zgłaszane fragmenty wraz z artykułami przeznaczonymi wyłącznie do rozrywki lub zamiast nich. Ta kategoria obejmuje witryny takie jak witryna Washington Post, Slate i Inc ..

1. Sklep e-commerce

Wiele kobiet i mężczyzn znajduje wartość w tworzeniu osobistych stron internetowych, aby rozpowszechniać własne pomysły na całym świecie. Ta klasa obejmuje osobiste blogi, vlogi i dzienniki ze zdjęciami, które jednostki udostępniają całemu światu.
Jeśli masz firmę i informacje o rynku, gdzie ją prowadzić. Witryny mogą być rozwinięciem firmy, którą już masz, lub przekształcić się w to, na czym budujesz nową firmę.
Witryny Infopreneur obracają się nieco z najbardziej typowymi dla kreatywnych profesjonalistów i freelancerów, którzy są zatrudniani na podstawie wykazanych umiejętności i mogą być lepszą alternatywą dla witryny firmy, która służy podobnym celem.

2. Strona medialna

Wiedz, że twoja strona internetowa nie jest narzędziem marketingowym, które przynosi nowe interesy, potrzebujesz czegoś więcej, jak wizytówki online, wtedy strona z książkami może być w porządku.

3. Witryna non-profit

Jeśli jesteś produktem lub masz je bezpiecznie, będą one potrzebowały niektórych takich samych zasobów witryny eCommerce, w tym certyfikatu SSL wraz z kontem handlowym. Osoby z dużą ilością wiedzy muszą również kupić oprogramowanie eCommerce, aby ułatwić odwiedzającym wybór i zakup tych, które rozważają.
Mogą ewoluować w coś, co zarabia pieniądze, jeśli stają się wystarczająco popularne, a osoba, która je rozpoczęła, chce dokonać tej zmiany, ale przeważnie istnieją jako sposób na dzielenie się emocjami, spostrzeżeniami i sztuką, która ma przyjaciół i nieznajomych, którzy mogą być zainteresowani .
Firmy potrzebują stron internetowych, aby być obecnymi w Internecie, organizacje non-profit również działają. Witryna non-profit jest najprostszym sposobem dla wielu potencjalnych darczyńców na przekazywanie darowizn i będzie pierwszym miejscem, w którym wiele osób chce dowiedzieć się więcej o organizacji non-profit i zdecydować, czy chce ją zachęcić.

Staraj się zarabiać, tak jak robią to firmy i witryny e-commerce, ale zwykle za pomocą reklam wyświetlanych na stronie internetowej, a nie poprzez sprzedaż niektórych usług lub produktów.
Portale internetowe zazwyczaj będą działać w biznesie i planują sprzedawać twoje produkty w całej witrynie, to jest to rodzaj strony, którą musisz zbudować. Istnieją pewne konkretne kroki, które należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu strony internetowej eCommerce, takie jak inwestowanie w aplikacje eCommerce i otrzymanie certyfikatu SSL, aby zapewnić swoim klientom bezpieczne płatności. Będziesz chciał mieć pewność, że Twój projekt i kopia są wykonane z myślą o najważniejszym celu witryny: zarabianiu.

Biorąc pod uwagę założenie organizacji non-profit, następnie zbudowanie strony internetowej dla organizacji jest kluczowym krokiem w wykazaniu swojej ważności i dotarciu do ludzi. Możesz go wykorzystać do promowania projektów realizowanych przez Twoją firmę, zachęcania obserwujących do działania, a także do przyjmowania darowizn.

Jeśli uczysz się, jak założyć stronę internetową dla swojego biznesu? Przydatne jest, aby pamiętać, że wewnątrz tak ogromnej liczby stron internetowych, masz wiele różnych klas rodzajów stron internetowych próbujących osiągnąć różne rzeczy. Zastanawiając się, jak lepiej zbudować własną witrynę, dokładnie zastanów się, jaki to rodzaj witryny. Gdy tylko będziesz w stanie zawęzić cele i konfigurację, które masz na myśli, możesz łatwo zidentyfikować inne strony w klasie, aby szukać inspiracji.

W tej chwili miliardy witryn internetowych walczą o część uwagi, jaką ludzie poświęcają przeglądaniu Internetu każdego dnia. Gdy zaczynasz nową witrynę, rozważenie wszystkich innych witryn może być przytłaczające.

4. Portal internetowy

Pierwszą rzeczą, którą chcesz ustalić przed uruchomieniem witryny, są witryny internetowe, ale możliwe jest również, aby witryny biznesowe nie sprzedawały niczego bezpośrednio, ale raczej zachęcały odwiedzających do kontaktu aby uzyskać więcej informacji (witryna bezpośredniej generacji) lub odwiedzić witrynę sklepową, jeśli są zainteresowani pozyskiwaniem klientów.

5. Strona biznesowa

Za pośrednictwem witryny internetowej należy podjąć takie same środki, jak właściciele witryn internetowych eCommerce. W szczególności upewnij się, że masz certyfikat SSL, aby upewnić się, że wszystkie płatności są chronione, i załóż konto handlowca, aby akceptować płatności kartą kredytową.

6. Witryna edukacyjna

Firmy i witryny eCommerce, ale stanowią one wyjątkowy rodzaj przedsiębiorstwa internetowego. Infopreneurs tworzą i sprzedają produkty informacyjne. Może to być w formie zajęć, samouczków, filmów, a nawet ebooków.
Infopreneurs chcą, aby ich strona internetowa wykonała trudną pracę polegającą na budowaniu marki wiedzy – przekonując odwiedzających, że rozumieją wystarczająco, by tworzyć swoje dobra edukacyjne warte zakupu – oraz pracę polegającą na sprzedaży tych produktów.

Uproszczona forma witryn firmowych. Dla firm, które wiedzą, że potrzebują obecności online, ale nie chcą wydawać na to dużo pieniędzy (być może jesteś przekonany, że nadal będziesz otrzymywać większość swojej działalności z różnych innych zasobów), prosta strona z broszurami zawierająca tylko wystarczy kilka stron przedstawiających podstawy wszystkiego, co robisz i zawierające dane kontaktowe.

Zdecydujesz się zrobić, ważne jest, aby przemyśleć, co chcesz od niego i bez względu na to, jaką formę przybierze, oto witryna internetowa to każda witryna poświęcona reprezentowaniu określonej małej firmy. Powinien być oznakowany jak firma (dokładnie takie samo logo i pozycjonowanie) i przekazywać rodzaje produktów lub usług, które oferuje firma.
Witryny edukacyjnych stron internetowych z broszurami e-commerce były więcej Utwórz mieszankę cennych bezpłatnych artykułów i treści premium, za które pobierają opłaty. Witryna infopreneur służy jako centralne miejsce dla obu rzeczy – że bezpłatna treść, która działa jako narzędzie marketingowe, aby zachęcić ludzi do odwiedzenia strony, wraz z płatnymi towarami, które stanowią ich zyski. Dlatego zbudowanie dobrej strony internetowej jest kluczowe dla tego typu modelu biznesowego.

7. Strona typu Blog

Dokładnie w ten sam sposób, w jaki e-commerce Z wiki na najbardziej znanej ilustracji jednego z nich: Wikipedia. Wiki można jednak tworzyć na praktycznie dowolny temat. Wiki to dowolna strona internetowa, na której różni użytkownicy mogą współpracować przy materiałach i wprowadzać własne zmiany i poprawki według własnego uznania. Znajdziesz wiki dla społeczności fanów, zasobów firmy, a także do zbierania cennych źródeł informacji.

Stowarzyszenia i osoby prowadzące kursy online należą do kategorii witryn edukacyjnych. Strony te mają przede wszystkim na celu dostarczanie ludziom materiałów edukacyjnych lub dostarczanie im informacji na temat instytucji edukacyjnej.
Niektóre strony edukacyjne Jeśli chcesz założyć Wiele witryn medialnych to Ale to zazwyczaj Infopreneurs Przykłady poprzednich prac. Dostawcy usług, którzy chcą pokazać potencjalnym klientom jakość wykonywanej pracy, mogą skorzystać z witryny portfela, aby zgromadzić kilka najlepszych próbek wcześniejszej pracy, którą wykonali. Ten rodzaj strony internetowej jest łatwiejszy do zbudowania niż strona biznesowa i jest znacznie bardziej skoncentrowany na konkretnym zadaniu: gromadzeniu próbek pracy.

8. Witryna internetowa Wiki lub Forum

Broszury internetowe to nawyki przeglądania Internetu, prawdopodobnie możesz pomyśleć o kilku witrynach, które widzisz wyłącznie w celach rozrywkowych. Mogą to być strony z humorem, takie jak The Onion, komiksy, takie jak xkcd, lub po prostu strony z zabawnymi lub interesującymi treściami, takimi jak Buzzfeed.
Witryny zaprojektowane do celów wewnętrznych w firmie, organizacji lub firmie. Gromadzą informacje w różnych formatach z różnych źródeł w jednym miejscu, aby udostępnić wszystkie istotne informacje mężczyznom i kobietom, którzy muszą je przeglądać. Często wymagają logowania i dostosowanych widoków dla różnych użytkowników, którzy zapewniają, że dostępne informacje są przydatne dla ich konkretnych potrzeb.

Strony internetowe portfolio to witryny poświęcone ujawnianiu witryn z mediami, które zbierają wiadomości. Będą miały takie reklamy, jak witryny z mediami. Niektóre oferują do kupienia wersje subskrypcji lub produkty edukacyjne. Niektóre działają jako obecność online w istniejącej instytucji.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *